Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 693 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Nieuwsberichten

Persberichten | Columns

Winkelpersoneel zorgt voor grootste irritatie

Vrijdag 5 april 2013 - Charlotte Portielje

Lekker even shoppen en kijken in mooie winkels. Dat je aardig wordt geholpen tijdens het shoppen is tegenwoordig een wonder. Winkelpersoneel is steeds vaker arrogant en dit zorgt voor de grootste irritaties bij de klanten.

Je loopt de winkel in, wilt vriendelijk gedag zeggen, maar doet het toch maar niet. Je ziet dat de verkoopster druk bezig is op haar mobiele telefoon. Oog voor de klant verdwijnt langzaamaan. Dit zorgt voor de grootste ergernis blijkt uit Brits onderzoek onder 1.500 respondenten. Arrogant en weinig behulpzaam personeel is met 25% van de stemmen de grootste irritatie tijdens het shoppen.

Als je het chagrijnige winkelpersoneel hebt gepasseerd en je kleren hebt gekocht, komt de volgende stap, het afrekenen. Er staan vaak lange rijen en dan kies je ook nog eens de verkeerde rij. Alsof je frustraties er nog niet genoeg zijn, zijn er ook nog vervelende mensen die stiekem proberen voor te dringen. Die voordringende klanten behoren tot een tweede plek bij ergernissen tijdens het winkelen.

Naast dat de klanten zich ergeren aan het personeel en het voordringen is er ook flink wat irritaties over maten van kleren. De kleren hangen vaak niet op goede volgorde of het personeel pakt de verkeerde maat. Als laatst zijn er nog ergernissen over te kleine paskamers, rommelige winkels, kapotte kleding, te weinig personeel en te harde muziek. Tja, je moet iets overhebben om je kledingkast uit te breiden…

Bron: nu.nl


Bookmark dit artikel:
| Feed bekijken | Toon alle