Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 686 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Klantenservice fulltime in Gemert


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Gemert
Branche: Retail | Groothandel
Land: Nederland
Geplaatst op: Woensdag 10 augustus 2016
Soort werk: » Callcenter / Customer service
   

Omschrijving bijbaan

Een zeer snel groeiende webshop in dierenproducten te Gemert is op zoek naar een oplossingsgerichte ervaren support topper. Ben je op zoek naar een baan voor 32-40 uur per week? Geniet je ervan om een lach op het gezicht van klanten te toveren? Dan ben jij misschien wel die enthousiaste persoon die wij zoeken! De functie bestaat uit diverse werkzaamheden op het gebied van klantenservice: mail, chat en face2face klantencontact in de winkel. Natuurlijk is het een pre als je ervaring hebt met dierenproducten. Belangrijk is dat je jezelf makkelijk, foutloos en snel schriftelijk in het Nederlands kunt uitdrukken. Dan zien wij jouw motivatie graag tegemoet

 

   

Vereisten

Basis competenties
Klantgericht
Klantvriendelijk
Pro Actief
Oplossingsgericht
Flexibel optreden
Assertief handelen
Initiatief tonen
Analytisch denken
Gedisciplineerd
Stressbestendig
Accuraat zijn
Empatisch vermogen
Sensiviteit
Kritisch zijn ten op zichte van zichzelf
Luisteren
Modelinge communicatie
Kwaliteitsgerichtheid
Resultaat gericht
Processen volgen

Voorwaarden klantenservice
- De organisatie kennen
- Service-verwachtingen begrijpen
- Een professionele indruk maken
- Problemen voorzien
- Het management op de hoogte houden
- Zelfhulp bevorderen
- Doorlopende optimalisatie
- Kansen en bedreigingen signialeren

De klant tevredenstellen
- Aan wensen tegemoetkomen
- De klant beïnvloeden
- Flexibel zijn
- Nagaan of de klant tevreden is

Omgaan met moeilijke situaties
- Reageren op klachten
- Omgaan met woede
- Medewerking van de klant verkrijgen
- Service aan klanten met taalproblemen
- Omgaan met stress

Behoeften van de klant vaststellen
- De situatie inschatten
- Verstandhouding opbouwen
- Informatie van de klant krijgen
- Kansen om uit te blinken herkennen
- Meer bieden
- Relatie opbouwen
- Verwachtingen overtreffen

 

Trefwoorden


klantenservice  customer service  
Minimaal opleidingsniveau: » HAVO
Studierichting(en): » Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie
Dienstverband: » Vast werk
Bruto uurloon: ntb
Minimum leeftijd: 16 jaar
Minimum aantal dagen per week: 5 dagen
Beschikbaarheid : » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
Verplichte dag : Geen verplichte dagen.
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Wij zijn Internetpioniers en wij willen onze klanten op (inter)nationaal- en regionaal niveau op een transparante, toegankelijke en innovatieve wijze de nieuwe vorm van internet & marketing aanbieden in de breedste zin van het woord.
Samen met onze (starters, mkb en corporate) klanten, onze eigen conceptenfabriek en alle andere die betrokken zijn bij de onderneming willen wij blijven leren, groeien en succes boeken in de breedste zin van het woord.


Plaats: Helmond - Waar ligt dit?
| Feed bekijken | Toon alle

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail: