Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 686 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Klantenservice medewerker inbound (callcenter) in Istanbul, Turkije


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Istanbul, Turkije
Branche: Callcenter
Land: Turkije
Geplaatst op: Woensdag 30 november 2016
Soort werk: » Receptionist(e) / Telefonist(e)
» Promotiewerk
» Callcenter / Customer service
» Staf / Advies / Consultancy
» Secretarieel
» Commercieel / Verkoop
   
Xerox

Omschrijving bijbaan

Leuke job in het buitenland! Lees snel verder!

Wat je niet verwacht, maar wel erbij krijgt
- Verblijf in het Xerox huis (2 maanden en op basis van beschikbaarheid).
- Naast je primaire salaris, de kans om extra te verdienen door bonussen of incentives.
- Coaching en training om jezelf te blijven ontwikkelingen.
- Een uitgebreide- en betaalde training om alles te leren over callcenterwerk.
- Volledige SGK (ziektekostenverzekering en pensioen).
- Vervoer van en naar de vestiging door middel van servicebussen.
- Gezellig team en informele sfeer!

Wat je gaat doen
Je staat klanten te woord die vragen hebben over hun telefoonabonnement, extra bundels of hun abonnement willen opzeggen. Je luistert naar de vraag van de klant en probeert hem of haar verder te helpen. Als iemand zijn/haar abonnement wilt opzeggen, heb jij snel door of je de consument met een goed aanbod kunt behouden.Je gaat alles leren over telefoonabonnementen en de diensten die er bij horen. Jij pakt verkoopsignalen op en speelt hierop in.

Wat je niet doet
“Koud” bellen naar klanten of consumenten om (meer) producten en diensten te verkopen.

   

Vereisten

Waar je aan moet voldoen
- Minimaal 18 jaar of ouder.
- Minimaal 24 uur per week beschikbaar.
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.
- Je hebt commercieel inzicht, kunt luisteren naar de klant en kan hem of haar overhalen om klant te blijven.
- Geen ervaring? Geen probleem! Wij leiden je op.

Waarom werken bij Xerox?
Je werkt in een zeer informele, Turks-Nederlandse werkomgeving. We hebben callcenters in Istanbul en Antalya. Je werkt dus in een grote internationale stad, waar altijd wat te beleven is. Xerox biedt je flexibele werktijden die passen bij jouw lifestyle en je kiest zelf of je fulltime of parttime werkt. Bij Xerox krijg je een bonus van 250 euro als je een collega aandraagt! Daarnaast bieden wij je ook doorgroeimogelijkheden binnen onze organisatie. Tip: kijk ook eens op www.facebook.com/werkeninturkije.

Meer over deze vacature
Solliciteer bij Xerox en wij bellen jou terug om te bespreken welke callcenter vacature het best bij je past. Hoe eerder je reageert, hoe sneller je kunt beginnen. Om goed voorbereid en zelfverzekerd aan de slag te gaan volg je altijd eerst een betaalde training.

 

Trefwoorden


callcenter  verkoop  klantenservice  customer service  customer care  customer support  sales  turkije  buitenland  istanbul  antalya  
Minimaal opleidingsniveau: » MBO
Studierichting(en): » Maakt niet uit
» Horeca | Toerisme | Facilitair
Dienstverband: » Tijdelijk werk
» Vast werk
Bruto uurloon: Marktconform!
Minimum leeftijd: 18 jaar
Minimum aantal dagen per week: 3 dagen
Beschikbaarheid : » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag : Geen verplichte dagen.
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsnaam: Xerox
Plaats: Enschede - Waar ligt dit?
| Feed bekijken | Toon alle

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail:

Aanbevolen bijbanen

Commercieel medewerker binnendienst (fulltime)
Stellendam
Flexibele callcenter (bij)baan
Den Bosch
Verkoop Promoter
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht
Sales Executives
Schiphol
Commercieel Medewerker Buitendienst
Amsterdam