Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 699 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Helpdeskmedewerker Ziggo in Zoetermeer


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Zoetermeer
Branche: Callcenter
Land: Nederland
Geplaatst op: Maandag 24 oktober 2016
Soort werk: » Receptionist(e) / Telefonist(e)
» Commercieel / Verkoop
» Callcenter / Customer service
   

Omschrijving bijbaan

Dit ga je doen als helpdeskmedewerker
Jij zorgt ervoor dat de klant tevreden is. Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kun jij als helpdeskmedewerker precies inschatten of je de klant aan de telefoon kunt helpen of dat er een expert moet langskomen. De vragen kunnen gaan over het installeren van digitale TV of een smartcard, het maken van een draadloze internetverbinding of het verzoek om een storing op het mobiele netwerk te verhelpen. Geen zorgen! Tijdens de fulltime training van 3 weken maken we van jou een echte specialist zodat je daarna overal een passend antwoord op hebt. Je weet na die training ook precies welke pakketten Ziggo aanbiedt en dus wanneer een klant het juiste pakket heeft of niet. Zodoende signaleer je proactief de behoefte bij klanten om aanvullende diensten van Ziggo af te nemen. Hoor je kinderen op de achtergrond en zitten er geen kinderzenders in het huidige pakket? Dan kop jij ‘m natuurlijk in. Sales is een belangrijk aspect van deze functie en daar belonen we je ook voor in de vorm van bonussen bovenop je reguliere salaris.

Training
Eigenschappen van de training:

  • Volledig betaald;
  • Fulltime, overdag, 3 weken
  • Je wordt technisch specialist;
  • Je leert gespreksleider te zijn in een 1 op 1 gesprek;
  • We dagen je uit om binnen je team individueel te pieken.

Ons aanbod
Als je bij ons aan de slag gaat als helpdeskmedewerker kun je rekenen op:

  • salaris € 8,87 bruto per uur voor 23 jaar en ouder (22 jaar: €7,54 en 18-21 jaar: €6,43);
  • aantrekkelijke bonus (provisie op basis van verkochte producten);
  • betaalde trainingen;
  • acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken; 
  • de mogelijkheid om deel te nemen aan het fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
  • 8% vakantiegeld;
  • een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
  • een bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij ons;
  • 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek). 
   

Vereisten

Een succesvolle helpdeskmedewerker voor Ziggo heeft het vermogen om de klantvraag te beoordelen en hier een passende oplossing voor te bieden. Jij vindt het leuk om je te verdiepen in de techniek achter de diensten van Ziggo. Daarnaast:

  • ben je zeer flexibel: Je bent bereid om elke dag (7 dagen per week) van 8:00 tot 22:00 beschikbaar te zijn. Je kunt 1 dagdeel aangeven waarop je NIET beschikbaar bent. 
  • beschik je over goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands (zowel in woord als geschrift);
  • ben je vanaf de startdatum, drie weken overdag beschikbaar voor de training en heb je geen vakanties gepland op korte termijn;
  • ben je minimaal 20 uur per week tot maximaal 36 uur per week beschikbaar.     

Interesse?
Solliciteer dan via de solliciteer direct button. Als je CV aansluit op het functieprofiel word je gebeld door de recruiter voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek of een groepssollicitatie. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een klikgesprek met de supervisor. Een test maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. 

 

Trefwoorden


callcenter  verkoop  verkopen  sales  
Minimaal opleidingsniveau: » MBO
Studierichting(en): » Maakt niet uit
Dienstverband: » Tijdelijk werk
» Vast werk
Bruto uurloon: Marktconform
Minimum leeftijd: geen
Minimum aantal dagen per week: 3 dagen
Beschikbaarheid : » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend ('s avonds / 's nachts)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag : Geen verplichte dagen.
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Als contactcenter professional werk je op één van onze vestigingen in Maastricht, Tilburg, Zoetermeer of Paramaribo. Samen met je collega’s ben je het visitekaartje van een groot aantal mooie merken waar wij in de Benelux voor werken. In totaal handelen onze contactcenter professionals het contact af met klanten van 28 bedrijven. Dit doen zij niet alleen telefonisch, maar ook per e-mail, chat en social media. En niet alleen in het Nederlands. Binnen ons bedrijf worden meer dan zeven verschillende talen gesproken. Werken bij ons is werken in een internationale omgeving met 31 verschillende nationaliteiten.

Plaats: Landelijk - Waar ligt dit?
| Feed bekijken | Toon alle

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail: