Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 700 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Klantenservice medewerker - bol.com in Zoetermeer


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Zoetermeer
Branche: Callcenter
Land: Nederland
Geplaatst op: Maandag 24 oktober 2016
Soort werk: » Secretarieel
» Receptionist(e) / Telefonist(e)
» Commercieel / Verkoop
» Callcenter / Customer service
   

Omschrijving bijbaan

Wat ga je doen als Klantenservice medewerker bij ons?
Blije klanten nog blijer maken. Een heleboel klanten zelfs, want bol.com heeft er ruim 5,5 miljoen en al die mensen en bedrijven kunnen vragen hebben over bijvoorbeeld levertijden, facturen of retourzendingen. Aan jou om die vragen perfect te beantwoorden. Heel afwisselend, want de ene keer wijs je bol.com klanten op inspirerende highlights binnen het omvangrijke assortiment en de volgende keer help je ze om het bestelproces vlot af te ronden. En ja, het kan zijn dat mensen niet meteen happy zijn over bijvoorbeeld hun aankoop of de bezorging. Dat is het moment dat je in de Pharrell Williams overdrive schakelt en geniale oplossingen bedenkt. Je weet immers dat knelpunten kansen zijn om ontevredenheid naar ambassadeurschap om te buigen. Uiteraard leg je jouw acties vast en deel je best practices proactief met je enthousiaste teamleden.

Jouw ontwikkeling
Opdrachtgever bol.com wil de beste webwinkel van het Nederlands taalgebied zijn én blijven. En dat betekent dat de organisatie klanten on- én offline de beste (lees; meest inspirerende, persoonlijke en pure) winkelervaring wil bieden. Hoe jij die ambitie bij ons kan helpen waarmaken, ontdek je tijdens vier intensieve on-the-job trainingsweken, waarin je alle ins & outs van bol.com leert kennen. Verder neem je deel aan het afwisselende onboarding programma. De ideale kans om je teamleden te leren kennen en ideeën uit te wisselen. Doorgroeiambities? Als jij even talentvol als gedreven bent, faciliteren we je ontwikkeling graag!

   

Vereisten

Wie ben jij?
Je bent een sterk klant- en oplossingsgedreven persoonlijkheid met passie voor online shopping en het talent om het maximale uit elk klantgesprek te halen. Je combineert communicatieve skills (ook op het beeldscherm!) met een faciliterende instelling en vindt het leuk om mensen écht verder te helpen. Je bent vriendelijk en kunt je in de meest uiteenlopende klanten inleven, maar laat jezelf niet zomaar omverblazen. Affiniteit met verschillende computersystemen is een must. Wat je verder mee neemt: 

  • MBO niveau 4 opleiding. Ook Bachelors zijn welkom!
  • Ervaring in communicatieve rollen is mooi meegenomen
  • Je zoekt een job voor minimaal 24 uur per week
  • Je bent pas blij als de klant blij is
  • En je vindt het leuk om trainingen te volgen

Interesse?
Mooi! Solliciteer dan via de solliciteer direct button en wie weet bezorg jij 5,5 miljoen bol.com klanten straks de beste winkelervaring!

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld

 

Trefwoorden


verkoop  klantenservice  callcenter  
Minimaal opleidingsniveau: » MBO
Studierichting(en): » Maakt niet uit
Dienstverband: » Tijdelijk werk
» Vast werk
Bruto uurloon: Marktconform
Minimum leeftijd: geen
Minimum aantal dagen per week: 3 dagen
Beschikbaarheid : » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend ('s avonds / 's nachts)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag : Geen verplichte dagen.
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Als contactcenter professional werk je op één van onze vestigingen in Maastricht, Tilburg, Zoetermeer of Paramaribo. Samen met je collega’s ben je het visitekaartje van een groot aantal mooie merken waar wij in de Benelux voor werken. In totaal handelen onze contactcenter professionals het contact af met klanten van 28 bedrijven. Dit doen zij niet alleen telefonisch, maar ook per e-mail, chat en social media. En niet alleen in het Nederlands. Binnen ons bedrijf worden meer dan zeven verschillende talen gesproken. Werken bij ons is werken in een internationale omgeving met 31 verschillende nationaliteiten.

Plaats: Landelijk - Waar ligt dit?
| Feed bekijken | Toon alle

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail: