Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 693 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan ICT/netwerkbeheer servicedeskmedewerker in Gdank-Polen


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Gdank-Polen
Branche: Automatisering | ICT | eCommerce
Land: Nederland
Geplaatst op: Maandag 14 november 2016
Soort werk: » ICT
» Callcenter / Customer service
   

Omschrijving bijbaan

Functieomschrijving

Het bedrijf Onze opdrachtgever een kennisorganisatie met een focus op IT infrastructuur. De consultants hebben veel ervaring opgedaan binnen Multinationals en Overheid organisaties. Het een IT bedrijf waar passie voor het vak centraal staat. Zij ontwerpen, bouwen en implementeren complexe infrastructuren.  

De baan

HET BETREFT EEN FULLTIME FUNCTIE Wil je internationale ervaring op doen maar toch maar drie uur van huis zijn? Lees dan snel verder. Ben jij klaar voor avontuur als expat (voor minimaal 6 maanden) In een van de mooiste meest bruisende steden van Europa namelijk Gdanks? bel dan direct!. Je krijgt een on the job training om als 1ste lijns servicedeskmedewerker om aan de slag te kunnen voor verschillende toonaangevende bedrijven bij een van de grootste ICT dienstverleners ter wereld. Je krijgt een bovengemiddeld salaris (afhankelijk van je ervaring tussen de €1600 en €1900 per maand) verblijf in Gdanks en een vliegticket. Bovendien verblijf je in een stad waar een biertje 80 cent kost en een avondje uit eten voor een €10 al mogelijk is.

Je zorgt voor het juiste antwoord op vragen, voor een goede oplossing van problemen en je zorgt er soms voor dat een klant zelf zijn probleem kan oplossen. Jouw stem is het visitekaartje van het bedrijf. Lijkt het je leuk om telefonisch klanten te woord te staan en klantcontacten administratief te verwerken in een internationale, inspirerende omgeving waar pro-activiteit, uitdagingen en plezier in werk samen gaan?

 

In het kort samengevat:  Aannemen klantorders en incidenten (zowel telefonisch als per e-mail);  Klanten en afdelingen gedurende het gehele proces geïnformeerd en betrokken houden;  Analyseren van klantorders en incidenten;  Verzorgen van vereiste documentatie. 

 

 

Jouw profiel - minimaal MBO niveau 3  opleidingen in de richting van ICT. Bij voorkeur netwerkbeheerder of ict servicedeskmedewerkers opleiding.  - Flexibele houding, proactief en stressbestendig zijn;  - Oplossings- en servicegerichte instelling;  - Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling;  - Bij voorkeur ervaring met ITIL, Windows 8 / 7 en TOPdesk;

 

Overige info

  • Huisvesting op locatie;
  • Vliegtickets heen- en terugreis;
  • Pensioenregeling;
  • Opleiding tot 1ste lijn customer server op technisch gebied.
  • Salaris tussen de 1700,- euro en 1900,- per maand.

 

Je verdient een goed salaris en je wordt ook in de trainingsperiode betaald. Daarnaast betaald het bedrijf je huisvesting. Wil jij ervaring opdoen in het buitenland of wil je meer informatie? Dan mag je ons bellen, solliciteren via de website of jouw CV en motivatie z.s.m. naar ons toe. 

 

Eerste sollicitatiegesprekken worden in Utrecht gehouden.

   

Vereisten

Geen vereisten.
 
Minimaal opleidingsniveau: » MBO
Studierichting(en): » Maakt niet uit
» Landbouw | Natuurlijke Omgeving | Natuurwetenschappen | Chemie
» Bedrijfskunde | Algemene Economie | Management | Marketing
» Financieel | Administratief | Bedrijfseconomie | Accountancy
» Distributie / Transport & Logistiek
» Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie
» Techniek | Technische Wetenschappen | Logistiek
» Gezondheidszorg | Sport & Beweging
» Onderwijs | Taal | Cultuur | Kunst
» Gedrag en Maatschappij
» Informatica | Computerkunde | Grafische Vormgeving
» Juridisch | Rechten en Bestuurswetenschappen
» Wiskunde | Econometrie
» Horeca | Toerisme | Facilitair
Dienstverband: » Vast werk
Bruto uurloon: € 1700
Minimum leeftijd: 18 jaar
Minimum aantal dagen per week: 5 dagen
Beschikbaarheid : » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend ('s avonds / 's nachts)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag : Geen verplichte dagen.
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Wij hebben de ambitie om binnen 5 jaar een van de grootste spelers op het gebied van it servicedesk medewerkers te zijn. Door samenwerking met partners in het veld kunnen we in Nederland, maar ook in andere delen van Europa hoog gekwalificeerd personeel leveren.

Vanuit de vraag naar gespecialiseerd servicedesk medewerkers zijn wij in 2016 ontstaan. Hierin hebben we ons gespecialiseerd in het werven van goede kandidaten die op uitzendbasis of gedetacheerd kunnen bijspringen als eerstelijns servicedesk medewerkers. Zo hebben we een aantal werknemers niet alleen in Nederland maar ook elders in Europa waar ze Nederlands sprekend personeel nodig hebben.

Plaats: Utrecht - Waar ligt dit?
| Feed bekijken | Toon alle

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail: