Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 701 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Facilitair servicemedewerker 32-38 uur in Diemen


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Diemen
Branche: Financiele dienstverlening
Land: Nederland
Geplaatst op: Dinsdag 01 november 2016
Soort werk: » Receptionist(e) / Telefonist(e)
» Callcenter / Customer service
» Schoonmaak / Facilitair
» Administratief
   

Omschrijving bijbaan

Als Servicemedewerker van het Facilitair Bedrijf ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe klant. Je zorgt voor een correcte, tijdige en professionele afhandeling van: (facilitaire) klachten, wensen, informatievragen en storingen (oftewel KWIS). Het is dus van groot belang dat je een ‘facilitaire hart’ hebt en een echte dienstverlener bent. 

 

Waar ben je verantwoordelijk voor?

 

  • Het beoordelen en afhandelen van interne 1e lijns (facilitaire) klantvragen: informatie verstrekken, doorverwijzen naar intranet, spoedeisende zaken melden aan de back-office; 
  • Het melden, verwerken en folow up van KWIS-meldingen in Topdesk; 
  • Het uitgeven, innemen en registreren van (gebruiks)middelen zoals auto-, en fietssleutels, tags, relatiemarketingartikelen etc.; 
  • Het bewaken en naleven van beveiligings-, en veiligheidsprocedures (uiteraard samen met jouw collega’s); hierdoor zorg jij voor een veilige werkomgeving en beveiligd gebouw. En daarnaast het verrichten van activiteiten in het kader van de BHV in opdracht van het hoofd BHV; 
  • Het leveren van bijdrage aan verbeteringen in de werkprocessen van het facilitaire bedrijf; 
  • Het uitvragen en digitaal administreren van offertes en contracten voor het Facilitair Bedrijf, volgens een vastgesteld inkoopproces.

En tot slot: in het teamverband draag je zorg voor de bezetting en optimale (telefonische) bereikbaarheid van de receptiebalie en servicedesk van 8.00 – 17.30 uur.

 

   

Vereisten

Functie eisen: 

 

  • MBO opleiding en 3-5 jaar aantoonbare ervaring met frontofficewerkzaamheden (of helpdesk) op het gebied van facilitaire dienstverlening OF een HBO Facility management opleiding en 1-2 jaar werkervaring; 
  • Enige kennis van en ervaring met de toepassing een FMIS-pakket (Facilitair managementinformatiesysteem zoals Topdesk); 
  • Kennis van SAP is een sterke pre; 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; goede beheersing van Engelse taal is een pre; 
  • Telefoonvaardigheden: je bent communicatief zeer vaardig en bent representatief (het begrip hospitality is je absoluut niet vreemd); 
  • Technische kennis/affiniteit op het gebied van W en E installaties van gebouwen; 
  • Ervaring met en bereid zijn consignatiedienst voor gebouwmanagement te draaien (buiten kantoortijden); 
  • Je bent in bezit van een BHV diploma of je bent bereid deze te halen; 
  • Je bent proactief, enthousiast en gedreven.

 

Nog belangrijk: in deze functie is absoluut ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling! Je kunt deze functie dus net zo leuk en breed maken als je maar zelf wilt! 

Ben jij op zoek naar een leuke starters baan en/of naar de mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen, dan is dit echt een baan voor jou! Naast een leuke baan bieden wij je een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden, 8% vakantiegeld, flexibele werktijden en ruime mogelijkheden om opleidingen te volgen. 

 

En tot slot: het betreft een baan van minimaal 12 maanden, de verlenging is uiteraard mogelijk (en afhankelijk van je eigen inzet), voor 32-38 uur per week.

 

 

Trefwoorden


facilitaire dienstverlening  back office  frontoffice  
Minimaal opleidingsniveau: » MBO
Studierichting(en): » Horeca | Toerisme | Facilitair
Dienstverband: » Vast werk
Bruto uurloon: In overleg
Minimum leeftijd: 18 jaar
Minimum aantal dagen per week: 5 dagen
Beschikbaarheid : » Door de week (overdag)
Verplichte dag : Maandag tot en met vrijdag
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Wij zijn een organisatie die facilitaire diensten levert aan diverse opdrachtgevers. Deze diensten bestaan uit o.a.: projectmanagement, interim management, receptie- en telefoniediensten en operationele diensten zoals handyman en postkamerwerkzaamheden. Via ons bedrijf zijn ongeveer 170 medewerkers werkzaam op verschillende locaties door het hele land.

Voor verschillende locaties zijn wij op zoek naar studenten die vakantiewerk willen doen en naast hun studie wat bij willen verdienen als receptioniste, telefoniste, handyman, etc.


Plaats: Amersfoort - Waar ligt dit?
| Feed bekijken | Toon alle

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail: