Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 693 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Klantenservice Medewerker bij NRC Media in Amsterdam


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Amsterdam
Branche: Callcenter
Land: Nederland
Geplaatst op: Maandag 14 november 2016
Soort werk: » Administratief
» Commercieel / Verkoop
» Callcenter / Customer service
   

Omschrijving bijbaan

Ben jij op zoek naar een uitdagende en leerzame bijbaan in een inspirerende werkomgeving in hartje Amsterdam? Ga aan de slag bij NRC Media als Klantenservice Medewerker!

  • Voor servicegerichte studenten met affiniteit met media;
  • Flexibele werktijden: 16 uur p.w. beschikbaar van ma t/m vr tussen 08:00 en 19:45 uur of op za tussen 11:00 en 16:30 uur;
  • Verdien €10,53 bruto per uur;
  • Werklocatie op het Rokin in hartje Amsterdam;
  • Kans op doorgroeimogelijkheden binnen de functie.

Over de opdrachtgever

NRC Media is de uitgever van NRC Handelsblad, nrc.next en nrc.nl, verschillende webwinkels en apps. NRC Media is een jong bedrijf dat zich met kwaliteitsjournalistiek richt op de beslissers van vandaag en morgen. De lezers zijn in het algemeen hoogopgeleid, kapitaalkrachtig, autonoom en hebben een open wereldbeeld. Jij wil toch ook werken in dit ambitieuze bedrijf in hartje Amsterdam aan het Rokin?

 

Werkzaamheden

Als Klantenservice Medewerker sta je abonnees van NRC Media te woord. Je beantwoordt alle vragen over de producten die NRC Media aanbiedt, zowel telefonisch als schriftelijk. Je achterhaalt de daadwerkelijke behoeftes van abonnees door (verdiepings)vragen te stellen, conclusies te trekken en bevindingen terug te koppelen naar de abonnee. Inhoud, maatwerk, klantbeleving en klantgedrevenheid staan bij ieder gesprek centraal en commerciële kansen weet je te signaleren. Naast het voeren van de gesprekken zorg je ook voor de administratieve afhandeling en denk je proactief mee over alles wat er speelt op de afdeling.

Doorgroeimogelijkheden zijn er volop. Zo kun je je op termijn specialiseren in retentie. Dit betekent dat je klanten te woord staat die bellen met de intentie om hun abonnement op te zeggen. In dat geval is het jouw doel om erachter te komen wat er daadwerkelijk speelt en hen te behouden als tevreden klant van NRC.

Werktijden en beschikbaarheid

Plan iedere week zelf je uren in van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 19:45 uur. Je kunt ook op de zaterdag aan de slag van 11:00 en 16:30 uur. Voor deze functie dien je minimaal 16 uur per week te kunnen werken.

Iedereen wordt uitgenodigd om te reageren.
   

Vereisten

Functie-eisen

  • Je bent HBO- of WO-student;
  • Je spreekt en schrijft correct en helder Nederlands;
  • Je hebt affiniteit met media;
  • Ervaring in klantcontact is een pre;
  • Je bent klantgedreven en resultaatgericht;
  • Je kunt goed luisteren en durft door te vragen;
  • Je bent accuraat en analytisch.
 
Minimaal opleidingsniveau: » HBO
Studierichting(en): » Maakt niet uit
» Bedrijfskunde | Algemene Economie | Management | Marketing
» Financieel | Administratief | Bedrijfseconomie | Accountancy
» Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie
Dienstverband: » Vast werk
Bruto uurloon: 10,53 p.u. ongeacht leeftijd
Minimum leeftijd: geen
Minimum aantal dagen per week: 2 dagen
Beschikbaarheid : » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag : Geen verplichte dagen.
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   
Plaats: Utrecht - Waar ligt dit?
| Feed bekijken | Toon alle

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail: