Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 693 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Klantenservice Bol.com in Maastricht


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Maastricht
Branche: Callcenter
Land: Nederland
Geplaatst op: Donderdag 01 december 2016
Soort werk: » Winkelwerk / Retail / Detailhandel
» Receptionist(e) / Telefonist(e)
» Promotiewerk
» Callcenter / Customer service
» Staf / Advies / Consultancy
» Secretarieel
» Communicatie / Marketing / Reclame / PR
» Schoonmaak / Facilitair
» Commercieel / Verkoop
» Productie
   

Omschrijving bijbaan

Wat ga je doen als Klantenservice medewerker?
Blije klanten nog blijer maken. Een heleboel klanten zelfs, want bol.com heeft er ruim 5,5 miljoen en al die mensen en bedrijven kunnen vragen hebben over bijvoorbeeld levertijden, facturen of retourzendingen. Aan jou om die vragen perfect te beantwoorden. Heel afwisselend, want de ene keer wijs je bol.com klanten op inspirerende highlights binnen het omvangrijke assortiment en de volgende keer help je ze om het bestelproces vlot af te ronden. En yep, het kan zijn dat mensen niet meteen happy zijn over bijvoorbeeld hun aankoop of de bezorging. Dat is het moment dat je in de Pharrell Williams overdrive schakelt en geniale oplossingen bedenkt. Je weet immers dat knelpunten kansen zijn om ontevredenheid naar ambassadeurschap om te buigen. Uiteraard leg je jouw acties vast en deel je best practices proactief met je enthousiaste teamleden.

Direct meer informatie

Stel direct een vraag aan een van onze medewerkers over deze vacature.

Chat Bel mij terug print: Klantenservice medewerker bol.com Klantenservice medewerker | LBO/VMBO/MAVO/HAVO Uren per week 16 uur - 20 uur, 20 uur - 24 uur, 24 uur - 32 uur, 32 uur - 40 uur Taal Nederlands Standplaats Maastricht Moment van training Overdag Solliciteren Share this:

Wat ga je doen als Klantenservice medewerker?
Blije klanten nog blijer maken. Een heleboel klanten zelfs, want bol.com heeft er ruim 5,5 miljoen en al die mensen en bedrijven kunnen vragen hebben over bijvoorbeeld levertijden, facturen of retourzendingen. Aan jou om die vragen perfect te beantwoorden. Heel afwisselend, want de ene keer wijs je bol.com klanten op inspirerende highlights binnen het omvangrijke assortiment en de volgende keer help je ze om het bestelproces vlot af te ronden. En yep, het kan zijn dat mensen niet meteen happy zijn over bijvoorbeeld hun aankoop of de bezorging. Dat is het moment dat je in de Pharrell Williams overdrive schakelt en geniale oplossingen bedenkt. Je weet immers dat knelpunten kansen zijn om ontevredenheid naar ambassadeurschap om te buigen. Uiteraard leg je jouw acties vast en deel je best practices proactief met je enthousiaste teamleden.

Jouw ontwikkeling
Opdrachtgever bol.com wil de beste webwinkel van het Nederlands taalgebied zijn én blijven. En dat betekent dat de organisatie klanten on- én offline de beste (lees; meest inspirerende, persoonlijke en pure) winkelervaring wil bieden. Hoe jij die ambitie bij ons kan helpen waarmaken, ontdek je tijdens twee intensieve on-the-job trainingsweken, waarin je alle ins & outs van bol.com leert kennen. Verder neem je deel aan het afwisselende onboarding programma. De ideale kans om je teamleden te leren kennen en ideeën uit te wisselen. Doorgroeiambities? Als jij even talentvol als gedreven bent, faciliteren we je ontwikkeling graag!

Dit is wat wij je bieden

  • Een betaald trainingsprogramma dat je klaarstoomt voor de ‘klantcontact Champions League’
  • Je kunt deelnemen aan ons fitnessplan en/of de collectieve zorgverzekering
  • Je ontvangt een reiskostenvergoeding en OV wordt zelfs 100% vergoed, mits je op minimaal 10 km afstand van de vestiging woont
  • 22 (hopelijk zonovergoten) vakantiedagen bij een 40-urige werkweek
  • Inspirerende collega’s die hun kennis en ervaringen graag met je ‘sharen’
   

Vereisten

Wie ben jij?
Je bent een sterk klant- en oplossingsgedreven persoonlijkheid met passie voor online shopping en het talent om het maximale uit elk klantgesprek te halen. Je combineert communicatieve skills (ook op het beeldscherm!) met een faciliterende instelling en vindt het leuk om mensen écht verder te helpen. Je bent vriendelijk en kunt je in de meest uiteenlopende klanten inleven, maar laat jezelf niet zomaar omverblazen. Affiniteit met verschillende computersystemen is een must. Wat je verder meeneemt:

  • Ervaring in communicatieve rollen is mooi meegenomen
  • Je zoekt een job voor minimaal 20 tot max 40 uur per week
  • Je bent pas blij als de klant blij is
  • En je vindt het leuk om trainingen te volgen
  • Bol.com heeft openingstijden van ma t/m zondag tussen 7.00 en 23.00, binnen deze tijden ben je volledig beschikbaar om ingepland te kunnen worden

Interesse?
Mooi! Solliciteer dan middels een sollicitatiebrief en CV via onze website en wie weet bezorg jij 5,5 miljoen bol.com klanten straks de beste winkelervaring! Eerst kijken we of je cv aansluit op het functieprofiel. Zo ja, word je door Britta (recruiter) gebeld voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een klikgesprek met de supervisor. Een test maakt onderdeel uit van het sollicitatieproces. 

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 
Minimaal opleidingsniveau: » HAVO
Studierichting(en): » Bedrijfskunde | Algemene Economie | Management | Marketing
Dienstverband: » Tijdelijk werk
Bruto uurloon: In overleg
Minimum leeftijd: 15 jaar
Minimum aantal dagen per week: in overleg
Beschikbaarheid : » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend ('s avonds / 's nachts)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag : In overleg
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Als contactcenter professional werk je op één van onze vestigingen in Maastricht, Tilburg, Zoetermeer of Paramaribo. Samen met je collega’s ben je het visitekaartje van een groot aantal mooie merken waar wij in de Benelux voor werken. In totaal handelen onze contactcenter professionals het contact af met klanten van 28 bedrijven. Dit doen zij niet alleen telefonisch, maar ook per e-mail, chat en social media. En niet alleen in het Nederlands. Binnen ons bedrijf worden meer dan zeven verschillende talen gesproken. Werken bij ons is werken in een internationale omgeving met 31 verschillende nationaliteiten.

Plaats: Landelijk - Waar ligt dit?
| Feed bekijken | Toon alle

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail:

Bijbanen in de omgeving van Maastricht

Regiomanager Salesteam
Limburg
Studiemanager International Business
Maastricht
Nachtportier/Nachthostess Hotel
Maastricht
De ideale baan voor studenten: Promotor
heel Nederland
Medewerker keuken Hotel
Maastricht