Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 693 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Klantenservice bekend IT-merk in Maastricht


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Maastricht
Branche: Callcenter
Land: Nederland
Geplaatst op: Donderdag 01 december 2016
Soort werk: » Promotiewerk
» Callcenter / Customer service
» Schoonmaak / Facilitair
» Commercieel / Verkoop
   

Omschrijving bijbaan

Werken als klantadviseur bij een wereldwijd IT-merk

Heb jij een passie voor tablets, mobiele telefoons en laptops? Wil jij werken voor het bekendste IT-merk ter wereld waarin je tevens gebruik maakt met de producten van dit merk? Dan ben je bij ons aan het goede adres! Je komt te werken in een energiek team met leuke collega’s, die allemaal één ding gemeen hebben: de gedrevenheid om te werken voor dit prestigieuze merk.

Als klantadviseur ben jij degene die de klant adviseert met vragen. Klanten zullen je bellen of mailen met technische vragen, bijvoorbeeld over instellingen of het installeren van software. Het kunnen ook informatieve vragen zijn over bijvoorbeeld de garantievoorwaarden. Als adviseur gaat het verder dan het beantwoorden van vragen. Je toont begrip voor de klant en je wilt het alledaagse leven van de klant een stukje makkelijker maken!

   

Vereisten

Jouw ontwikkeling als klantadviseur

Door goed te luisteren en de juiste vragen te stellen, kun je inschatten of je de klant aan de telefoon kunt helpen of dat het product hersteld zal moeten worden. Samengevat ben je hét visitekaartje van het bedrijf en sta je in voor een optimale klantervaring.
Empathisch vermogen is dan ook belangrijk in deze functie. Verwachten wij dat je al een echte IT-expert bent? Dit mag, maar hoeft niet: je krijgt bij start een uitgebreide opleiding van 3 weken. 

Jouw ontwikkeling als klantadviseur

Een succesvolle klantadviseur heeft het vermogen om de klantvraag te beoordelen en hier een passende oplossing voor te bieden. Daarnaast:

  • (Lichte) technische kennis
  • Ben je 3 weken fulltime beschikbaar voor de training (training start op 28/11/2016) en heb je in de eerste 6 weken geen verlof gepland;
  • Ben je bij voorkeur 32 tot 40 uur per week inzetbaar (je kan ook 20-24      uur of 24-32 uur werken indien gewenst). De openingstijden zijn van      maandag t/m zondag van 08.00 uur tot 20.00 uur.
  • Flinke dosis enthousiasme om te werken voor het bekendste IT-merk ter      wereld;
  • Empathisch vermogen om de klant te begrijpen;
  • Beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in het      Nederlands en een goede kennis van het Engels (zowel woord als geschrift);
Wij bieden

 Als je bij ons aan de slag gaat als klantadviseur dan kun je naast een passend salaris rekenen op:

  • Een interessante bonusregeling;
  • Acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
  • De mogelijkheid om deel te nemen aan het fietsplan, fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
  • 8% vakantiegeld;
  • Een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;
  • Een aantrekkelijke bonus wanneer je een vriend, familielid of kennis introduceert die gaat starten bij ons;
  • 22 vakantiedagen met de mogelijkheid om per kwartaal één extra vakantiedag te verdienen (op basis van een 40-urige werkweek).

Om de klanten op de juiste wijze te kunnen helpen, krijg je een fulltime (betaalde) training aangeboden van 3 weken. In deze training krijg je alles geleerd over de producten van het IT-merk en leer je technieken om klanten goed te woord kunt staan. De trainingen starten in de maand augustus 2016. Verder leer je tijdens de training alles over ons bedrijf en maak je meteen kennis met je nieuwe collega’s!

Interesse?
Solliciteer dan nu als klantadviseur via 'Solliciteer' button! Als je cv aansluit op het functieprofiel, word je gebeld door de Recruiter, Loek Hendrix, voor een telefonische screening. Indien het telefoongesprek positief is, word je uitgenodigd voor een individueel sollicitatiegesprek of een groepssollicitatie. Verloopt ook dit positief? Dan volgt er een klikgesprek met de supervisor.

Een test maakt onderdeel uit van de sollicitatieprocedure.
Heb je vragen over de functie of ons?

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 
Minimaal opleidingsniveau: » Niet vereist
Studierichting(en): » Maakt niet uit
Dienstverband: » Vast werk
Bruto uurloon: In overleg
Minimum leeftijd: geen
Minimum aantal dagen per week: in overleg
Beschikbaarheid : » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend ('s avonds / 's nachts)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag : In overleg
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Als contactcenter professional werk je op één van onze vestigingen in Maastricht, Tilburg, Zoetermeer of Paramaribo. Samen met je collega’s ben je het visitekaartje van een groot aantal mooie merken waar wij in de Benelux voor werken. In totaal handelen onze contactcenter professionals het contact af met klanten van 28 bedrijven. Dit doen zij niet alleen telefonisch, maar ook per e-mail, chat en social media. En niet alleen in het Nederlands. Binnen ons bedrijf worden meer dan zeven verschillende talen gesproken. Werken bij ons is werken in een internationale omgeving met 31 verschillende nationaliteiten.

Plaats: Landelijk - Waar ligt dit?
| Feed bekijken | Toon alle

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail:

Bijbanen in de omgeving van Maastricht

Regiomanager Salesteam
Limburg
Studiemanager International Business
Maastricht
Nachtportier/Nachthostess Hotel
Maastricht
De ideale baan voor studenten: Promotor
heel Nederland
Callcenter Agents Gezocht ! - Per Direct ! -
Almere, Arnhem, Utrecht en Maastricht