Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 633 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Facilitair Front en Back office, 32-38 uur in Diemen


Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Diemen
Branche: Administratief | Ondersteunend
Land: Nederland
Geplaatst op: Donderdag 15 december 2016
Soort werk: » Receptionist(e) / Telefonist(e)
» Schoonmaak / Facilitair
» Administratief
   

Omschrijving bijbaan

Als Facilitair Servicemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel interne als externe klant. Je zorgt voor een correcte, tijdige en professionele afhandeling van: (facilitaire) klachten, wensen, informatievragen en storingen (oftewel KWIS). Het is van groot belang dat je een ‘facilitaire hart’ hebt en een echte dienstverlener bent. Daarnaast is het noodzakelijk dat je naast je facilitaire opleidinge (MBO of HBO) ook een aantal jaren werkervaring (2-3 jaar) in een facility functie hebt zodat je, samen met je collega's, mee kan denken en participeren aan de verbetering van de werkprocessen en facilitaire dienstverlening binnen deze mooie organisatie. 

Waar ben je verantwoordelijk voor?

Het beoordelen en afhandelen van interne 1e lijns (facilitaire) klantvragen: informatie verstrekken, doorverwijzen naar intranet, spoedeisende zaken melden aan de back-office; 

  • Het melden, verwerken en folow up van KWIS-meldingen in Topdesk; 
  • Het uitgeven, innemen en registreren van (gebruiks)middelen zoals auto-, en fietssleutels, tags, relatiemarketingartikelen etc.; 
  • Het bewaken en naleven van beveiligings-, en veiligheidsprocedures (uiteraard samen met jouw collega’s); hierdoor zorg jij voor een veilige werkomgeving en beveiligd gebouw. En daarnaast het verrichten van activiteiten in het kader van de BHV in opdracht van het hoofd BHV; 
  • Het leveren van bijdrage aan verbeteringen in de werkprocessen van het facilitaire bedrijf
  • Het uitvragen en digitaal administreren van offertes en contracten voor het Facilitair Bedrijf, volgens een vastgesteld inkoopproces; 
  • En tot slot: in het teamverband draag je zorg voor de bezetting en optimale (telefonische) bereikbaarheid van de receptiebalie en servicedesk van 8.00 – 17.30 uur.

Kortom: het betreft een leuke, allround functie, waarbij je niet alleen op 'operationeel' niveau bezig bent. In tegendeel: ook de verbetering van de processen en de dienstverlening komen aan bod. Jouw input (kennisdeling) op dit vlak en niveau is dus zeker gewenst!

   

Vereisten

Functie eisen:

  • HBO Facility management opleiding of MBO opleiding Facilitair leidinggevende en minimaal 2-3 jaar werkervaring; 
  • Enige kennis van en ervaring met de toepassing een FMIS-pakket is een pre(Facilitair managementinformatiesysteem zoals Topdesk); 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; goede beheersing van Engelse taal is een pre; 
  • Telefoonvaardigheden: je bent communicatief zeer vaardig en bent representatief (het begrip HOSPITALITY is je absoluut niet vreemd); 
  • Technische kennis/affiniteit op het gebied van W en E installaties van gebouwen is een pre; 
  • Je bent in bezit van een BHV diploma of je bent bereid deze te halen; 
  • Je bent proactief, enthousiast en gedreven.

 

Nog belangrijk: in deze functie is absoluut ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling! Je kunt deze functie dus net zo leuk en breed maken als je maar zelf wilt! Ben jij op zoek naar een leuke 'tweede stap in je facilitaire carrière' baan en/of naar de mogelijkheden jezelf verder te ontwikkelen, dan is dit echt een baan voor jou! Naast een leuke baan bieden wij je een aantrekkelijk pakket arbeidsvoorwaarden, 8% vakantiegeld, flexibele werktijden en ruime mogelijkheden om opleidingen te volgen. 

En tot slot: het betreft een baan van minimaal 12 maanden, de verlenging is uiteraard mogelijk (en afhankelijk van je eigen inzet), voor 32-38 uur per week.

 

Trefwoorden


frontoffice  back office  facilitaire dienstverlening  facilitair  
Minimaal opleidingsniveau: » MBO
Studierichting(en): » Horeca | Toerisme | Facilitair
Dienstverband: » Vast werk
Bruto uurloon: In overleg
Minimum leeftijd: 21 jaar
Minimum aantal dagen per week: 4 dagen
Beschikbaarheid : » Door de week (overdag)
Verplichte dag : Geen verplichte dagen.
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Wij zijn een organisatie die facilitaire diensten levert aan diverse opdrachtgevers. Deze diensten bestaan uit o.a.: projectmanagement, interim management, receptie- en telefoniediensten en operationele diensten zoals handyman en postkamerwerkzaamheden. Via ons bedrijf zijn ongeveer 170 medewerkers werkzaam op verschillende locaties door het hele land.

Voor verschillende locaties zijn wij op zoek naar studenten die vakantiewerk willen doen en naast hun studie wat bij willen verdienen als receptioniste, telefoniste, handyman, etc.


Plaats: Amersfoort - Waar ligt dit?

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail:

Bijbanen in de omgeving van Diemen

Brand Ambassador
Amsterdam
HBO/WO Zorgtalent bij Aethon
Nederland
Ajax / Nederlands Elftal - Bar / Catering -
Amsterdam ArenA
Repetitoren en auteurs Geneeskunde
Amsterdam
Hotel Medewerker Huishouding
Amsterdam ( Duivendrecht)