Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 628 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Klantenservice in Utrecht

15 februari 2017
Geplaatst:
Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): » Utrecht
Soort werk: » Receptionist(e) / Telefonist(e)
» Callcenter / Customer service
» Communicatie / Marketing / Reclame / PR
» Commercieel / Verkoop
Branche: » Communicatie | PR | Voorlichting
Dienstverband: » Vast werk
Bruto uurloon: » € 10
Land: » Nederland
   

Omschrijving bijbaan

Medewerker Service Center (Inbound) (Utrecht, 24 uur p/w)

Functieomschrijving

 

Als Service center medewerker wordt je ingezet als eerste aanspreekpunt bij een  telefooncentrale waar storingen en meldingen binnenkomen, ter ondersteuning van onze opdrachtgever. De Service center medewerker ondersteunt de organisatie door ervoor te zorgen dat de telefooncentrale te allen tijde bemand is. Hij/zij is verantwoordelijk voor het correct beantwoorden, registeren en adequaat behandelen van het telefoonverkeer. De centrale is de spil van onze opdrachtgever.

 

Verantwoordelijkheden en bevoegdheden

  • Klanten geruststellen en direct de dichtstbijzijnde monteur op de hoogte stellen;
  • Het aannemen van storingen en meldingen;
  • Het verwerken van storingen en meldingen in een geautomatiseerd systeem;
  • Het tijdig en correct behandelen van de e-mailbox;
  • De voicemail box afluisteren en de nodige acties behandelen;
  • De storingen verwerken en op de website van klanten aan- en/of afmelden;
  • Het doorzetten van storingen naar monteurs verdeeld over diverse regio’s in Nederland;
  • De monteurslijn beantwoorden, waarbij de volgende zaken aan de orde kunnen komen:

-          Doorverbinden van of naar monteurs;

-          Storingen terughalen en naar een andere monteur zetten;

-          Assistentie toevoegen als de monteur daar om vraagt;

-          Op verzoek van de monteur storingen afmelden;

  • Diverse administratieve werkzaamheden uitvoeren, waaronder het bijwerken van technische gegevens van de klanten. Eventuele vragen/e-mail doorzetten naar verschillende organisaties;
  • Verantwoordelijk om als team de bezetting rond te maken.

 

Functie-eisen

  • Bereid zijn om binnen het team wisseldiensten te draaien zowel op de dag, avond, nacht in het weekend en met feestdagen;
  • Bereid zijn om overleg en trainingen te volgen;
  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal twee jaar soortgelijke werkervaring (callcenter/telefoniste/receptioniste);
  • Bekend zijn met grote telefooncentrales en deze optimaal kunnen bedienen;
  • Aannemen en doorverbinden van meerdere lijnen;
  • Kennis hebben van Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Bekend zijn met licht administratieve werkzaamheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Prettige telefoonstem, representatief en professioneel;
  • Accuraat, klant- en servicegericht en discreet;
  • Zelfstandig kunnen werken en stressbestendig.

 

Competenties

  • Integer;
  • Communicatieve vaardigheden: zowel in woord als schrift;
  • Klantgericht;
  • Accuraat;
  • Empatisch;
  • Probleemoplossend vermogen;
  • Overtuigingskracht;
  • Goed in teamverband kunnen werken, als wel zelfstandig;
  • Prioriteiten stellen;
  • Leergierig;
  • Stressbestendig;
  • Flexibel.

 

Bedrijfsprofiel

 

Binnen onze business unit Services zijn wij op zoek naar meerdere parttime en fulltime medewerkers Service Center (standplaats Utrecht, M/V) voor één van onze opdrachtgevers.

 

Wat bieden wij?

 

Het bruto uurloon is € 9,14 met een prestatietoeslag van € 1,00 (niveau 4). Op zondag en op werkuren tussen 22:00 en 08:00 ontvang je een toeslag van 150%. Ook reiskosten worden vergoed. De arbeidsvoorwaarden en het salaris zijn conform de CAO Facilitaire Contactcenters.

 

Solliciteren?

Heb je interesse in bovenstaande functie? Stuur dan je cv en foto
   

Vereisten

Geen vereisten.
 

Minimaal opleidingsniveau: » MBO
Studierichting(en): » Maakt niet uit
Minimum leeftijd: » 18 jaar
Minimum aantal dagen per week: » 2 dagen
Beschikbaarheid: » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend ('s avonds / 's nachts)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag: » Geen verplichte dagen.
Rijbewijs noodzakelijk: » Nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Wij houden ons bezig met de werving & selectie voor vaste (bij)banen.



Plaats: Utrecht - Waar ligt dit?

Dit bedrijf heeft ook stagevacatures

Office stage in Utrecht 11-01-2017
Stagiair Junior Accountmanager in Utrecht 09-01-2017
Stage Uitzendbureau in Utrecht 09-01-2017

Dagelijks vergelijkbare vacatures in je mailbox ontvangen?

E-mail:

Kandidaat:
Meld je gratis aan!
Werkgever:
Plaats gratis uw bijbaan

Bijbanen in de omgeving van Utrecht

Tot 12,50 p/u verdienen? Kom fruit bezorgen!
Nieuwegein, Den Haag, Den Bosch & Alphen a/d Rijn!
Webdeveloper
Utrecht
Studiebegeleider Utrecht
Utrecht
- Spoed ! - Per direct 15 fietsbezorgers gezocht
Utrecht
Administratief werk voor studenten met tussenjaar
Nieuwegein