Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 808 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Facilitair Medewerker 24 uur pw in Amsterdam-Zuid

22 juni 2017
Geplaatst:
Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): » Amsterdam-Zuid
Soort werk: » Schoonmaak / Facilitair
Branche: » Retail | Groothandel
Dienstverband: » Tijdelijk werk
» Vast werk
Bruto uurloon: » € 11
Land: » Nederland

Omschrijving bijbaan

Ben jij die enthousiaste aanpakker met 2 rechterhanden die graag fysiek bezig is? Ben je naast praktisch en proactief ook gastvrij en vernieuwend? Wil je een parttime vaste basis combineren met bijvoorbeeld je eigen bedrijf, zorg voor je gezin, studie of hobby? Dan zoeken we jou!

Voor onze opdrachtgever, een retail organisatie in Amsterdam-Zuid, zoeken we per half juli een Facilitair Medewerker. In deze functie werk je 24 uur, verdeeld over 3 dagen. De functie is nieuw, daarom starten we met een proefperiode van 3 maanden waarna de opdracht vast kan worden, uiteraard afhankelijk van je functioneren.

Als facilitair medewerker denk je niet alleen mee, je denkt met name vooruit! Je weet door je proactieve houding én kennis, storingen en gebreken te voorkomen. Je draagt oplossingen aan, bent praktisch ingesteld en geeft verbetervoorstellen door aan je opdrachtgever. Bij ons werken facilitair medewerkers met het ‘facilitaire oog’ die betrokken, enthousiast en doortastend te werk gaan.

Wat doe je allemaal als Facilitair Medewerker?

  • Je signaleert en zet acties uit met betrekking tot storingen en (technisch) onderhoud in de gebouwen; 
  • Je voert zelfstandig kleine reparaties, defecten en onderhoudswerkzaamheden uit; 
  • Je bent aanspreekpunt voor externe (onderhouds-)partijen en je stuurt hen aan; 
  • Je adviseert en levert verbetervoorstellen op gebied van facilitaire service en gebouwbeheer; 
  • Je ondersteunt bij interne wijzigingen, verhuizingen en werkplekbeheer; 
  • Je voert werkzaamheden uit op het gebied van het beveiligingsbeleid en sleutelbeheer; 
  • Je beheert kantoorartikelen; 
  • Je draagt zorg voor algemene en facility ruimtes; 
  • Je ondersteunt bij interne evenementen. 
  • Je opent, scant en verspreidt de binnengekomen post 
  • Je zorgt voor de verzameling, het inpakken en verzenden van de uitgaande brieven 
  • Je voert druk-, scan- en printwerkzaamheden uit

 

Vereisten

Bovenal vind je het leuk om dingen aan te pakken, ben je handig, enthousiast en gedreven om de werkomgeving beter te maken en je collega's te ontzorgen. Hiervoor heb je niet perse een gerichte opleiding nodig, maar je moet natuurlijk wel kunnen aantonen dat je over deze kwaliteiten beschikt.

Daarnaast zoeken we het volgende in onze nieuwe collega:

  • Minimaal MBO niveau 4 werk- en denkniveau; 
  • Je hebt affiniteit met gebouwbeheer en techniek;
  • Werkervaring in een soortgelijke functie is een pre; echter passie /affiniteit met facilitaire/dienstverlenende vak zijn nog belangrijker; 
  • Computervaardigheden; je bent bekend met MS Office, met name outlook;
  • Je bent fysiek sterk aangezien je regelmatig meubels en andere zaken moet verplaatsen;
  • Je bent woonachtig in een straal van ca. 20 kilometer van Amsterdam-Zuid;
  • Je kiest bewust voor een parttime baan omdat dit past bij jouw situatie;
  • Je bent flexibel om een keer wat extra te werken of een dag te ruilen als dat nodig is;
  • Je bent per begin juli beschikbaar.

Kortom, we zoeken iemand met passie voor dienstverlening die het leuk vindt om deze opdrachtgever te helpen met het verbeteren van de interne dienstverlening. Ben je geinteresseerd, dan ontvangen we graag direct jouw cv mét motivatie.

 

Trefwoorden

facilitaire dienstverlening  facilitair medewerker  facilitair  postkamer  

Minimaal opleidingsniveau: » MBO
Studierichting(en): » Alle studierichtingen
Minimum leeftijd: » 22 jaar
Minimum aantal dagen per week: » 3 dagen
Beschikbaarheid: » Door de week (overdag)
Verplichte dag: » Nader te bepalen
Rijbewijs noodzakelijk: » Nee


Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Wij zijn een organisatie die facilitaire diensten levert aan diverse opdrachtgevers. Deze diensten bestaan uit o.a.: projectmanagement, interim management, receptie- en telefoniediensten en operationele diensten zoals handyman en postkamerwerkzaamheden. Via ons bedrijf zijn ongeveer 170 medewerkers werkzaam op verschillende locaties door het hele land. Voor verschillende locaties zijn wij op zoek naar studenten die vakantiewerk willen doen en naast hun studie wat bij willen verdienen als receptioniste, telefoniste, handyman, etc.


Dagelijks vergelijkbare vacatures in je mailbox ontvangen?

E-mail:
Voor welke plaats wil je vacatures ontvangen?
Wat voor soort vacatures zoek je?

Kandidaat:
Meld je gratis aan!
Werkgever:
Plaats gratis uw stage

Bijbanen in de omgeving van Amsterdam-Zuid

Junior Hulpverlener
Noord-Holland
Top Horecawerk en Per Direct aan de slag! | Tot €12,45 per uur! |
Amsterdam
Sales Expert
Omgeving Amsterdam + 50km / Eindhoven +50km
Verkoopadviseurs Nespresso gezocht
heel Nederland
Salespromotor HelloFresh
heel Nederland!


Voer je e-mailadres in om door te gaan met solliciteren:

E-mail:
Doorgaan met solliciteren »

Wanneer je doorgaat met solliciteren ga je akkoord met de algemene
voorwaarden
van Zoekbijbaan en stem je in met ons privacybeleid.