Op Zoekbijbaan.nl kun je direct zoeken in 808 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale bijbaan en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Zoekbijbaan.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Bijbaan Klantenservice medewerker voor bol.com in Utrecht

28 augustus 2017
Geplaatst:
Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): » Utrecht
Soort werk: » Callcenter / Customer service
Branche: » Callcenter
Dienstverband: » Tijdelijk werk
» Vast werk
Bruto uurloon: » € 9.04
Land: » Nederland

Omschrijving bijbaan

Functieomschrijving

Het bedrijf 

Onze opdrachtgever is ‘s werelds voornaamste provider voor het uitbesteden van CRM en contactcenterdiensten. Onze opdrachtgever is uitgegroeid tot de topspeler in de contactcenter branche en biedt haar complete dienstverlening aan vanuit vestigingen in Zoetermeer, Utrecht, Tilburg, Roermond en Maastricht. In de Benelux zijn meer dan 2600 medewerkers actief die werken voor een groot aantal prominente merken in diverse branches.

De baan 

Kom werken in een wereld waarin niet ‘het belscript’ de dienst uitmaakt, maar jij zelf. De briljante ideeën die je vandaag hebt, zijn de best practices van morgen. 

Een bol.com klantenservice expert is de Dafne Schippers of Tom Dumoulin van de klantcontactwereld. Iemand die meteen een sprintje trekt om een issue op te lossen. Iemand voor wie geen berg te hoog is. En iemand die weet dat achter elke klantvraag een persoonlijk verhaal schuilgaat. En dat je een klant pas écht kunt helpen als je dat verhaal kent. Een voorbeeld? Als je weet dat een klant een camera heeft besteld om foto’s van de net geboren kleine te maken, weet je waarom het zo **** is als de postbode met lege handen voor de deur staat. En dus schakel je extra hard op om die klant te helpen. Je bent immers ‘mini-ondernemer’ en als ondernemer weet je hoe belangrijk het is dat klanten je later weer opzoeken. Oplossingsgericht ondernemerschap juichen we dus toe. En we juichen nog harder als jij die oplossing sharet met je team, zodat we samen betere mini-ondernemers worden.

Als bol.com Klantenservice Expert sta je dicht bij de klant. Die maak je namelijk op 1.001 manieren blij. 
 

 

Vereisten

Jouw profiel 

 Creatief (vereist)
 Ondernemend (vereist)
 Gezond eigenzinnig (vereist)
 sterk verbeter-gedreven persoonlijkheid (vereist)
 Communicatieve skills (vereist)
 inlevingsvermogend (vereist)
 Ervaring (pré)

Overige info 


Jouw keywords
• Haakjesvinder: je zoekt én vindt wat de klant beweegt
• Sterke schouder: klanten leunen graag op je. Terecht!
• Uitvinder: als er geen pasklare oplossing is, vind je die uit
• Ondernemer: je verbetert niet omdat dat *moet*, maar omdat je dat *wilt*
• Accountant: je vindt de juiste balans tussen geven en nemen
 
Toffe customer service werkomgeving 
Werken bij als bol.com klantenservice expert is altijd leuk. Vanwege de jonge, informele werksfeer en de prima ontwikkelkansen bijvoorbeeld. Deze specifieke rol voegt daar nog een gezonde dosis pionieren en impact aan toe. Bol.com loopt namelijk voorop in klant-denken en als Klantenservice Expert ben je ambassadeur van die revolutie. Combineer je ondernemerschap met oplossingsgerichtheid en ownership? Als bol.com Klantenservice Expert benut én vergroot je jouw skills!

Onze USP’S
• Rode loper binnenkomst: start met twee weken training, keurig betaald
• Mooie extra’s: flexibele werktijden, fitness, reiskosten, kortingen, en meer
• Fijne collega’s: je ontmoet ze tijdens de onboarding!
• Baanzekerheid: je komt direct bij ons op de loonlijst
• Je kan starten op 11/09/2017

Trefwoorden

klantenservice  customer service  customer support  klanten service  

Minimaal opleidingsniveau: » MBO
Studierichting(en): » Alle studierichtingen
» Landbouw | Natuurlijke Omgeving | Natuurwetenschappen | Chemie
» Bedrijfskunde | Algemene Economie | Management | Marketing
» Financieel | Administratief | Bedrijfseconomie | Accountancy
» Distributie / Transport & Logistiek
» Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie
» Techniek | Technische Wetenschappen | Logistiek
» Gezondheidszorg | Sport & Beweging
» Onderwijs | Taal | Cultuur | Kunst
» Gedrag en Maatschappij
» Informatica | Computerkunde | Grafische Vormgeving
» Juridisch | Rechten en Bestuurswetenschappen
» Wiskunde | Econometrie
» Horeca | Toerisme | Facilitair
Minimum leeftijd: » Geen
Minimum aantal dagen per week: » 2 dagen
Beschikbaarheid: » Door de week ('s avonds / 's nachts)
» Door de week (overdag)
» Weekend ('s avonds / 's nachts)
» Weekend (overdag)
Verplichte dag: » Nee
Rijbewijs noodzakelijk: » Nee


Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Onze organisatie bemiddeld studenten en Young professionals met HBO/Universitair denkniveau, duidelijk meer hersens dan financiële middelen, enthousiast, ambitieus en flexibel: dat is een flexkracht van onze organisatie. Zo één waar je bij denkt: ‘die zien we over een aantal jaren hopelijk weer terug


Dagelijks vergelijkbare vacatures in je mailbox ontvangen?

E-mail:
Voor welke plaats wil je vacatures ontvangen?
Wat voor soort vacatures zoek je?

Kandidaat:
Meld je gratis aan!
Werkgever:
Plaats gratis uw stage


Voer je e-mailadres in om door te gaan met solliciteren:

E-mail:
Doorgaan met solliciteren »

Wanneer je doorgaat met solliciteren ga je akkoord met de algemene
voorwaarden
van Zoekbijbaan en stem je in met ons privacybeleid.