856 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau.



Bijbaan Inbound Klantadviseur Loterijen in Tilburg

18 oktober 2017
Geplaatst:
Solliciteer direct »

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Tilburg
Soort werk: Callcenter / Customer service
Branche: Callcenter
Dienstverband: Tijdelijk werk
Vast werk
Bruto uurloon: tussen 9,16 en 10,78 afhankelijk van je leeftijd
Land: Nederland

Omschrijving bijbaan

Ben jij commercieel? Heb je affiniteit met goede doelen? Zin om in een klein en enthousiast team aan de slag te gaan om samen salesdoelen te realiseren? Lees dan direct verder!

Werkzaamheden
Jij hebt affiniteit met goede doelen en bent in staat om op basis van jouw enthousiasme bestaande klanten te behouden. De klanten die je spreekt sponsoren goede doelen door deel te nemen aan verschillende loterijen. Als een klant belt om zijn abonnement op te zeggen, heb je begrip voor de situatie en signaleer je actief de kans om het stopzetten om te buigen. Daarnaast beantwoord je uiteenlopende vragen van klanten over de goede doelen die gesponsord worden en de abonnementen. Uiteraard is het ook jouw verantwoordelijkheid om alles correct te administreren. Je moet hierbij snel kunnen schakelen tussen diverse systemen en de verschillende loterijen.

Jouw ontwikkeling 
Om de klanten van de loterij goed te woord te kunnen staan en sales kansen actief te kunnen signaleren, krijg je een fulltime training aangeboden van twee weken. Om te kunnen starten als sales medewerker is het een vereiste dat je beschikbaar bent voor de training die overdag plaatsvindt. Naast de training waarin je alles leert over de verschillende abonnementen die de loterij aanbiedt, neem je als nieuwe medewerker ook deel aan het onboarding programma. Tijdens de onboarding maak je meteen kennis met je nieuwe collega's!

Het aanbod
Natuurlijk kun je naast een passend salaris (€9,16-€10,78 bruto inclusief per uur) rekenen op:

  • betaalde training;
  • acties en aanbiedingen bij de mooie merken waar we voor werken;
  • flexibele werktijden: geef zelf je beschikbaarheid aan;
  • de mogelijkheid om deel te nemen aan het fitnessplan en de collectieve zorgverzekering;
  • een reiskostenvergoeding vanaf 10 kilometer enkele reis op basis van de CAO Facilitaire Contactcenters. Reizen met openbaar vervoer wordt 100% vergoed;


Vereisten

Wie ben jij? 
Jij hebt het vermogen om je te verplaatsen in de situatie van de klant en weet op basis van enthousiasme een goed klantgesprek te voeren met als doel het behoud van de klant. Naast het voeren van een goed klantgesprek vind jij het bovenal leuk om te scoren door het behouden van klanten die hun abonnement op willen zeggen.

Daarnaast:  

  • heb je uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands (zowel in woord als geschrift);
  • heb je het vermogen om snel te kunnen schakelen tussen verschillende loterijen en systemen;
  • ben je vanaf 23 oktober twee weken fulltime beschikbaar voor de training;
  • ben je 16 tot 40 uur flexibel inzetbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 21.00 uur; 
  • ben je beschikbaar op maandag.

Interesse?

Solliciteer bij voorkeur via dit platform, via Zoekbijbaan.nl. Op deze manier hebben wij direct inzicht in jouw (up-to-date) profiel en zullen wij z.s.m. contact met je opnemen!

 




Minimaal opleidingsniveau: HAVO
Studierichting(en): Alle studierichtingen
Minimum leeftijd: 18 jaar
Minimum aantal dagen per week: 2 dagen
Beschikbaarheid: Door de week ('s avonds / 's nachts)
Verplichte dag: Nee
Rijbewijs noodzakelijk: Nee
Solliciteer direct »

Op zoek naar een kandidaat?

Plaats vrijblijvend uw vacature »


Dagelijks vergelijkbare vacatures in je mailbox ontvangen?


E-mail:
Voor welke plaats wil je vacatures ontvangen?
Wat voor soort vacatures zoek je?

Voer je e-mailadres in om door te gaan met solliciteren:

E-mail:
Doorgaan met solliciteren »

Wanneer je doorgaat met solliciteren ga je akkoord met de algemene
voorwaarden
van Zoekbijbaan en stem je in met ons privacybeleid.