4.769 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau.



Bijbaan Sector zorg en overheid: 4 telefonisten bij medisch adviesbureau (met doorgroeimogelijkheden) in Huis ter heide

3 december 2018
Geplaatst:
Solliciteer direct

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Huis ter heide
Soort werk: Administratief
Commercieel / Verkoop
Communicatie / Marketing / Reclame / PR
Zorg / Thuiszorg / Kinderopvang
Branche: Gezondheidszorg | Medisch
Dienstverband: Vast werk
Bruto uurloon: Conform CAO
Land: Nederland

Omschrijving bijbaan

Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een aantal telefonisten voor een medisch adviesbureau in de regio Utrecht, Soest en Amersfoort. In deze functie zal jij je bezig houden met het inplannen van verschillende aanvragen vanuit de gemeente. De aanvragen hebben betrekking op de Wet Maatschappelijke Ondersteuning en is voor personen die hulpbehoevend zijn. Denk hierbij aan huishoudelijke hulp of het aanvragen van een rolstoel. Wanneer jij een aanvraag ontvangt zorg jij ervoor dat de cliënt wordt teruggebeld en deze bij de juiste arts op spreekuur gaat. Door de diversiteit aan aanvragen zal geen dag hetzelfde zijn. Zo heb jij op een dag 2 uur de telefoondienst, ga jij actief aan de slag om cliënten op te bellen voor een afspraak en handel jij alle binnenkomende mails af.

Het team waarin je komt te werken vindt een prettige onderlinge sfeer heel belangrijk. Binnen de organisatie heb je tevens de mogelijk om trainingen te volgen en zo door te groeien naar meer verantwoordelijkheden of een andere afdeling. Jouw input wordt dus zeer gewaardeerd!

De werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Wij zoeken kandidaten die een carrière bij onze opdrachtgever willen beginnen, maar ook kandidaten die tijdelijk fulltime beschikbaar zijn. De voorkeur gaat in ieder geval uit naar kandidaten die vijf dagen beschikbaar zijn, maar 4 dagen is in overleg ook mogelijk. Het startsalaris is rond de EUR1800, hierboven op spaar jij ook nog 18 procent aan reserveringen! Reiskosten worden volledig vergoed. Het betreft een fulltime startersfunctie voor langere tijd.

Wij zoeken kandidaten die sterk in hun schoenen staan, snel kan schakelen en het eigen initiatief neemt. Hiernaast ben jij commercieel ingesteld en communicatief vaardig. Tevens beheers je de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift.

Ben jij per direct minimaal 32 uur beschikbaar en herken jij jezelf in deze vacature? Reageer dan snel op deze vacature en wij nemen contact met je op!

Vereisten

- Mbo/Hbo werk en denkniveau;
- Woonachtig in regio Utrecht, Amersfoort en Soest;
- Per direct 32 tot 40 uur beschikbaar;
- Communicatief sterk;
- Zeer goed in de Nederlandse taal;
- Staat sterk in de schoenen/zelfverzekerd;
- Commercieel ingesteld.


Minimaal opleidingsniveau: Niet vereist
Studierichting(en): Landbouw | Natuurlijke Omgeving | Natuurwetenschappen | Chemie
Bedrijfskunde | Algemene Economie | Management | Marketing
Financieel | Administratief | Bedrijfseconomie | Accountancy
Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie
Techniek | Technische Wetenschappen | Logistiek
Gezondheidszorg | Sport & Beweging
Onderwijs | Taal | Cultuur | Kunst
Gedrag en Maatschappij
Informatica | Computerkunde | Grafische Vormgeving
Juridisch | Rechten en Bestuurswetenschappen
Wiskunde | Econometrie
Horeca | Toerisme | Facilitair
Minimum leeftijd: 17 jaar
Minimum aantal dagen per week: In overleg
Beschikbaarheid: Door de week (overdag)
Weekend ('s avonds / 's nachts)
Verplichte dag: Nee
Rijbewijs noodzakelijk: Nee
Solliciteer direct

Bedrijfsnaam: XL Studenten Uitzendbureau - Utrecht


Bedrijfsnaam:

XL Studenten Uitzendbureau - Utrecht


Op zoek naar personeel?

Plaats vrijblijvend uw vacature


Dagelijks vergelijkbare vacatures in je mailbox ontvangen?


E-mail:
Voor welke plaats wil je vacatures ontvangen?
Wat voor soort vacatures zoek je?

Voer je e-mailadres in om door te gaan met solliciteren:

E-mail:
Doorgaan met solliciteren »

Wanneer je doorgaat met solliciteren ga je akkoord met de algemene
voorwaarden
van Zoekbijbaan en stem je in met ons privacybeleid.