4.648 bijbanen op middelbaar, MBO, HBO en WO niveau.



Bijbaan Mobile Personal Assistant Royal Schiphol Group in Amsterdam

12 april 2019
Geplaatst:
Solliciteer direct

Bijbaan gegevens

Locatie(s): Amsterdam
Soort werk: Callcenter / Customer service
Branche: Overige
Dienstverband: Tijdelijk werk
Vast werk
Bruto uurloon: 13,50 per uur
Land: Nederland

Omschrijving bijbaan

Wat ga jij doen? Alles wat Royal Schiphol Group doet, staat in dienst van de bijna 70 miljoen reizigers die hier jaarlijks van en naar hun bestemming vliegen. Als Mobile Personal Assistant ben jij de verbinding tussen het Customer Contact Center (CCC), Schiphol Airport en deze reizigers.

-        Jij werkt op de luchthaven! Door middel van oproepen van collega’s op het ‘CCC’ schiet jij vliegensvlug internationale reizigers te hulp bij vragen en problemen en zorg jij dat zij altijd op hun bestemming aankomen. De mogelijkheid bestaat dat dit wordt uitgebreid met omroep-werkzaamheden;

-        Bij de behandeling van vragen en problemen weet jij knelpunten te signaleren, kwaliteits- en safety issues correct te escaleren en zorg jij hierdoor voor een glimlach bij alle reizigers;

-        Jij vindt het belangrijk dat de reizigers van de juiste, kwalitatieve informatie worden voorzien. De dagelijkse feedback die jij voorbij ziet komen gebruik jij, in samenspraak met de Team Manager, om de klantervaringen te verbeteren en alle relevante informatiesystemen up-to-date te houden;

-        Jij gebruikt jouw gevoel voor merkimago en reputatiemanagement om elke situatie om te zetten naar een positieve ervaring;

-        Het kan ook voorkomen dat jij op ons ‘CCC’ in Amsterdam wordt ingezet. Daar behandel jij met jouw sympathieke houding berichten en vragen van reizigers op social media, via e-mail of telefonisch;

-        De kennis die jij hebt opgedaan door o.a. trainingen en on-site werkzaamheden op de terminal van Schiphol Airport en ons Customer Contact Center gebruik jij om zelfstandig te werken binnen het team maar jij deelt deze kennis ook graag met jouw collega’s. 

Wat bieden wij jou?

-        Geld! Jij krijgt een salaris van € 13,50 bruto per uur met toeslagen vanaf 22:00 en in de weekenden. Inschaling vindt plaats op basis van senioriteit;

-        Flexibele werktijden en de mogelijkheid om overdag, in de avond en nacht te werken. Perfect om te combineren met jouw drukke leven;

-        Werk zoveel jij wilt. Wij bieden een min-max contract van 16-24, 24-32 en 32-40 uur per week;

-        Jij krijgt intensieve merk-, product- en klanttrainingen intern en op locatie;

-        Reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;

-        Wij stimuleren persoonlijke ontwikkeling en bieden mogelijkheden om door te groeien tot Team Manager, Client Manager en Consultant;

-        Jij zal werken in een open en informele omgeving voor een internationale organisatie.

 

Waar ga jij werken? Jouw werkterrein is het gehele terminalcomplex van de luchthaven Schiphol. Gedurende de dag los jij problemen en bemiddelingsvraagstukken op die zich overal in het terminalcomplex kunnen voordoen. Daarnaast wordt jij ook ingezet op het Customer Contact Center bij ons bedrijf in Amsterdam. Ready for take off? Ga jij zorgen dat reizigers zorgeloos kunnen vliegen? 


Vereisten

Wie ben jij? Jij beschikt over HBO werk- en denkniveau en vanuit jouw dienstverlenende instinct weet jij in elke situatie op de correcte manier te reageren. Ervaring met schriftelijk, telefonisch of ‘Face2Face’ klantcontact is natuurlijk mooi meegenomen en verder kan jij jou helemaal vinden in onderstaande punten:

-        Jij bent mobiel; een sprintje trekken om een verdwaalde reiziger naar de juiste gate te begeleiden is voor jou geen probleem;

-        Jij hebt een hekel aan dt-fouten en een uitstekend taalgevoel om via schrift vragen foutloos te beantwoorden in het Nederlands of Engels (C1 niveau). Daarnaast beheers jij een derde taal (Duits, Frans of Spaans) op B1 niveau om reizigers te woord te staan bij Fragen, des questions of preguntas;

-        Jij gebruikt jouw creativiteit en ‘outside-the-box’ manier van denken om problemen zelfstandig op te lossen en vragen te beantwoorden.

-        Door jouw inlevingsvermogen denk jij altijd en overal vanuit de reiziger en doet alles voor die glimlach;

-        Is het iets drukker dan normaal? Jij houdt jouw hoofd koel en raakt niet in paniek;

-        Jij hebt een representatief voorkomen, het dragen van bedrijfskleding vind jij geen probleem en jij bent flexibel inzetbaar;

-        Hebben reizigers veiligheid- of gezondheidsproblemen? Met jouw BHV diploma op zak weet jij exact hoe jij moet handelen. Als jij nog geen BHV diploma hebt ben jij uiteraard wel bereid om die te behalen;

-        Tot slot wil jij graag dé merkambassadeur van Royal Schiphol Group worden!

 

* Gezien de werkzaamheden op Schiphol Airport wordt er bij aanname altijd een screening bij de AIVD uitgevoerd. Positieve uitslag is een vereiste voor aanname.



Minimaal opleidingsniveau: HBO
Studierichting(en): Alle studierichtingen
Minimum leeftijd: 18 jaar
Minimum aantal dagen per week: In overleg
Beschikbaarheid: Door de week ('s avonds / 's nachts)
Door de week (overdag)
Weekend ('s avonds / 's nachts)
Weekend (overdag)
Verplichte dag: Nee
Rijbewijs noodzakelijk: Nee
Solliciteer direct



Op zoek naar personeel?

Plaats vrijblijvend uw vacature


Dagelijks vergelijkbare vacatures in je mailbox ontvangen?


E-mail:
Voor welke plaats wil je vacatures ontvangen?
Wat voor soort vacatures zoek je?

Let op:

Er hebben al veel kandidaten op deze vacature gesolliciteerd. Weet je zeker dat je wilt solliciteren?

Tip: Bekijk ook deze vergelijkbare bijbanen:
Zoek meer soortgelijke bijbanen

Voer je e-mailadres in om door te gaan met solliciteren:

E-mail:
Doorgaan met solliciteren »

Wanneer je doorgaat met solliciteren ga je akkoord met de algemene
voorwaarden
van Zoekbijbaan en stem je in met ons privacybeleid.